BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 20, 2009

Im BaCk

dah lama aku rase x tulis blog coz x de modal nak cite, tapi cite aku ni memg salunye yg best2 je hahahahha...poyo!
rasanye da lama aku x jumpa seseorang tu..and aku rindu sangat nak jumpa dia,tapi dia x mau jumpa aku..kenapa? aku salu pikir kenapa? dia xsuka aku lagi ke? aku pon da lama x call dia.. aku takut aku ganggu dia je..coz kebelakangan ni aku rasa aku macam mengganggu dia coz tiap kali aku call dia bz..
apa aku kene wat?
nak call lagi dan lagi dan lagi ke?
diam je tggu dia call?
emmmm blur kan.. bila telebih sayang kat orang..sebenarnya aku memang banyak susahkan die aku rasa aku ni macam sial..macam bagi sial kat die..tapi aku x sengaja..aku xtau akan jadi camtu apa aku patut wat walhal aku jadi fobia dah ngan mende tu,aku benci mende tu,mende tu la wat hidup aku and dia jadi kucar kacir..
tapi aku x patut putus asa..aku kena cuba lagi..patut ke aku cuba lagi? aku dalam keadaan amat besalah and xde sesape yang ada ngan aku sekarang..
member2? member2 lama . . huh da rasa meluat and xnak ikir pasal member2 aku yg lame2.. dalam ramai2 member aku ada sorang pon xleh pakai..x ada ngan aku time aku sedih,susah ati x de sorang pon! korang bleh bayangkan x duduk di tempat orang,ade kawan,keluarga jauh boleh bayangkan x kehidupan aku now? sadiss r skit jer hehehe.. aku xmau pikir sangat leh sakit jiwa aku di buat nye
tapi pape pon aku tetap xkan lupa kebaikan dia..maybe dia ada sebab sendiri,tension pikirkan masalah..and aku harap aku dapat tolong dia semampu aku..semampu aku..aku xkan tingggalkan dia susah sorang2..

0 comments: