BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 20, 2009

Toy temankan aku..please

Dengan segala pemikiran yang kacau bilau,,depress <---betul ke x ejaan? tibai r
tetiba aku tepikit nak bela pet.. tapi aku xtau nak bela apa.. aku suke kucing tapi kucing taik die busuk and bentuk die ala2 taik manusia...so cancel la nak bela kucing..so aku tepikir nak bela hamster...emmmm bagus gak ekkk hamster..tapi aku suke pelok2 so kalo hamster boleh mati lemas kene pelok lak kang...emmm so kene cancel gak..pikir nye pikir sambil surve tenet sebab harini bos x masuk ..hehe..
aku tejumpa ngan seekoo mahlop cute nihh perh memg xleh tido malam r aku di buat nye...memg teringat2 ngan mahlop tu so memg aku decide nak bela mahlop tu...mahlop tu yelah arnab hahaha
memg cute gilee r r arnab tu aku namakan toy..bila tengok die ketensionan aku ilang jap...bila x nampak die rinduuuu sesangat...bile kat opis rase nak cecepat balik umah nak main ngan die..sonok sangat tengok die lompat2 sane sini tapi aku x tahan dia kencing merata..ape leh wat aku gak r yang kene lap kan seme kencing2 toy...harap toy salu sihat and mainten kan badan kecik die tu aku xmo die gemok cam arnab2 lain wakakakaka ...

0 comments: