BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 23, 2009

In your EyEs I like to StaY..

Harini aku rasa happy sikit ,maybe sebab toy da nak rapat2 ngan aku..pastu suke acah2 aku time aku nak pegang dia,nakal sangat tapi still x ubah pangai berak merata...hampehh
tapi teringat gak aku ngan seseorang tu..lastly camni ke ending kite? emm macam x pecaye je..
aku rasa sunyi gak walau ade toy..(sorry toy)huhu..aku da tebiasa ngan dia selama 6 tahun aku ngan dia x penah skali pun aku tepikir akan jauh dari dia..(dia dekat je tapi hati dia jauh)
bile tengok couple2 lain jenjalan aku rasa sedih sangat..tiba2 tringat kat dia nak plak time2 happy coz kitorang suke gurau2..dulu begurau punye pasal sampai tesondol kete org wakakakkaka lawak tol x pasal2 melayang duit untuk repair bontot kete orang tuh..hehehe

banyak sangat kenangan aku ngan dia,ape2 yang dia buat semenye menyenangkan hati aku accept kes2 tepencil cam pompuan2 tu aku x suke rrr!!! but now seme tu cuma kenangan..
mungkin dah kabur kat hati dia..? mungkin ke? xkan la sampai macam tu skali..hemmm xkan la dia x ingatkan aku langsung? tapi faktanya da jelaskan..ermm so what should i do?
ermm tapi kenyataannya x jelas macam bemain ngan bayang2 bila ada cahaya akan nampak n bila cahaya hilang dia terus kabur dan totally lesap..tapi aku ada lampu suluh huhu so aku suluh sampai aku da fed up....ok ke? emmm kalo aku x fedup2 pun and tangan aku mula letih nak pegang lampu suluh tu caner?or kalo beteri lampu suluh aku da habis and seme kedai dah tutup macam mana?

ape aku mengarut nih!!!!!!!! adeiii,

0 comments: